خطبه های نماز جمعه مورخ 94/6/27 شهر زیراب
خطبه های نماز جمعه مورخ 94/6/27 شهر زیراب


                                  « مدیریت کعبه و حرمین شرفین باید به یک گروه بین المللی اسلامی واگذار شود »
حجت‌الاسلام و المسلمین غلام‌حسین ذاکری‌خطیر امام جمعه موقت شهر زیراب در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ضمن رعایت تقوی الهی و با اشاره به آسیب‌های اجتماعی که در بین خانواده‌ها وجود دارد، اظهار کردند: بگو و مگوهای طولانی باعث تخریب شخصیت و از آسیب‌های خانواده است.
ایشان با بیان اینکه تحقیر زوجین موجب تضعیف شخصیت فرد و از شاخص‌های آسیب به خانواده است، افزودند: انتقاد همراه با سرزنش و تمسخر از عوامل دیگر آسیب به خانواده است.
ذاکری‌خطیر به اقدام دشمن با راه‌اندازی شبکه‌های متعدد ماهواره‌ای اشاره کرد و گفت: ماهواره پرچم بهایی‌ها و صهیونیست‌ها است، همچنین تخریب بنیان خانواده از جمله برنامه‌های محوری دشمنان بر علیه جمهوری اسلامی است و دشمن با استفاده از این ابزار تلاش دارد که بنیان خانواده ایرانی را دچار تزلزل کند.
حاج آقا ذاکری خطیر امام جمعه موقت زیراب با گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: کشورهای مختلفی در کنار صدام با ایران اسلامی جنگیدند و رزمندگان ما با ایثارگری خود و رهبری تمام امت و همکاری مردم به پیروزی رسیدند.
ایشان با اشاره به حادثه مکه و کشته شدن تعدادی از حجاج، فرمودند: آل‌سعود شرایط مدیریت حرمین‌شرفین را ندارد و یک گروه بین‌المللی اسلامی، مدیریت آن را بر عهده گیرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نویسنده : مرتضی
تاریخ : شنبه 28 شهريور 1394
زمان : 10:17


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.